هم زمان با نیمه دوم خرداد ماه ثبت نام از متقاضیان طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد در حال انجام است.
به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین سعید رادمهر صبح امروز دوشنبه 22 خرداد در این خصوص اظهار داشت: طرح تابستانی نشاط معنوی با هدف بهينه‌سازي ايام تعطيلات، تقويت بنيه‌هاي اعتقادي و معارفي جوانان و آموزش‌هاي فرهنگي، قرآني و معرفتي برای دومین سال پیاپی در سطح امام زادگان و بقاع متبرکه در حال برگزاری است.
مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به ثبت نام دانش آموزان 8 تا 18 سال در سه مقطع تحصیلی این طرح افزود: متقاضیان ثبت نام می توانند با در دست داشتن یک قطعه عکس، تصویر شناسنامه و کارت ملی و رضایت نامه از والدین به امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح مراجعه نمایند.
رادمهر در پایان 3 تیر ماه را آخرین فرصت ثبت نام عنوان کرد و گفت: طرح نشاط معنوی از 10 تیر ماه آغاز و تا 26 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
گفتنی است امامزاده سید جعفر محمد ، امامزاده جعفر، امامزاده سید نصر الله زرندیون ، سید فتح الدین رضا ، شهدای فهرج، سید گلسرخ، سهل بن علی، شاهزاده فاضل، سید الصحرا، سید نصر الدین، سید رکن الدین ، شیخ محمد سلطان (علیهم السلام) از جمله اماکن مقدس مجری این طرح در شهرستان یزد می باشند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا